No Harm-nätverks träffar
No Harm-nätverket är avsett för professionella inom social- och hälsovården. Dess syfte är att stötta välfärdsområdena i utvecklingen av klient- och patientsäkerheten.
Gamla medlemmar behöver inte anmäla sig på nytt till det nya nätverket. Nya medlemmar kan anmäla sig per e-post till noharm(a)ovph.fi.
Höstens 2026 träffar
Ordnas via Teams kl. 14.15-15.45. Inspelas inte.
8.9, 13.10, 10.11 och 8.12
I nätverket kan du
- lyssna på expertföreläsningar
- diskutera aktuella frågor inom klient- och patientsäkerhet
- göra virtuella benchmarking-besök i olika välfärdsområden, bland annat kring klient- och patientsäkerhetsindikatorer, egenkontroll och utveckling.
Mer information: noharm(a)ovph.fi eller jaana.kalliokoski(a)ovph.fi